perjantai 2. joulukuuta 2011

freitag

Ihanaa kun tiedän että voisin nukkua vaikka kello kahteentoista, mutte päätinkin herätä 08.30 ja voin nyt ihan hyvin katsoa Sturm der Liebe. No joo, aion  jopa lähtee lenkille kohta, vaan koska voin. Ja sitten pitäis lähtee mummolle ja sen jälkee kotiin syömään ja sitten joulu ostoksille. Arvatkaa minkälaista helvettiä se on mennä joulu ostoksille, kun vihaa joulua. Koko kaupunkin on täynnä joulumusiikkia, punaisia koristeita ja lapsia jotka itkevät jonkun lelun perään. Ihon on jo ihan kananlihalla.

Svenska: Det är helt underbart när jag vet att jag skulle kunna sova till klockan tolv, men besätmde mig ändå att vakna 08.30 och nu kan jag lika bra se på Sturm der Liebe. I alla fall så ska jag dra mig snart ut på en länk, bara för att jag kan. Sen ska jag till mommo och efter det ska jag och köpa julklappar. Gissa hurudant helvete det är för mig när jag ska och köpa julklappar, när jag hatar julen. Hela stan är fylld med julmusik, röda dekorationer och barn som gråter, för de inte får någon leksak. Har redan gåshud.

1 kommentti:

Pia :D kirjoitti...

sv: NAMI!:D Lazyfridays ftw!<3