perjantai 30. joulukuuta 2011

Please, people, ignore this :)

mun pitäis siivota, mutta mä tahdon maalata. Eiks se oo aina niin että kun pitäis tehdä läksyjä tahtoo siivota ja kun on pakko siivota tahtoo maalata, ja niin edelleen. Oikea noidankehä. Mutta mun kannattaisi ihan oikeest siivota, koska en ymmärrä kuinka löydän enään mitään täältä. Hyi, aika kuvottavaa. Liian paljon muuta tehtävää tai siis oikeest kaikki muuta turhaa tehtävää. Ja koska oon ihminen joka ei oo ikinä oppinut stressaamaan niin teen kaiken sitten paineen alla. Tämmönen aiva turha postaus, mutta kun vaan teki mieli kirjoittaa.

sv. Sku borda städa, men vill måla.  är det inte alltid så att när du måste göra läxorna vill du städa, när du ska städa vill du måla, och så vidare, en riktig ond cirkel.Men jag skulle borda påriktigt städa, förstår inte hur jag hittar någotning här mera. Usch, det är helt äckligt. Jag ahr för mycket att göra, eller påriktigt för mycket onödiga saker att göra. Och bara för att jag har aldrig lärt mig stressa så gör jag allt under press. Ett onödigt inlägg, men bara för att jag hade lust att skriva.

1 kommentti:

Pajjen kirjoitti...

RONJA JA VILL INT STÄDA DITT RUM! ;D men joo klädena ennu oklart o dag 2 redan.. Och me know the feeling. De där me läxor o sås tädar man eller sen städa eller teckna. :)