perjantai 30. joulukuuta 2011

TURKU-TUKHOLMA-TURKU

Huomen' aamull olis herätys 05.30. Menen isän ja siskoni kanssa risteilylle. Emme muutenkaan juhlisi uutta vuotta niin yht hyvin voimme lähtee risteilylle kun äiti on tää viikko siellä töissä. Mutta toivotan nyt jo hyvää uutta vuotta kaikille, koska olen luultavasti venäläisten kanssa juhlimassa uutta vuotta kun vuosi vaihtuu :)

sv. Imorgon är det väckning 05.30. Jag far med pappa och med min syster på kryssning. VI skulle inte annors ha firat nyår så vi kan lika bra fara på kryssning när mamma jobbar där den här veckan. Men gott nytt år åt er alla nu, för jag kommer säkert att vara med ryssar och festa när året byter :)

1 kommentti:

Fanny kirjoitti...

SVAR: Haha, de där e nog int mitt rum, de e Lindas rum i Åbo, men tack för att du påminde mig, ska göra ett inlägg snart!