maanantai 12. joulukuuta 2011

MAITOOO :___D


Puhuttiin isän kanssa mainoksista. Kerroin että yks mun lemppari mainos on Vicksin mainos jossa pelataan jääkiekkoa. Isä oli ainoa joka muisti sen mainoksen, löysin sen myöskin YouTubesta ja se mitä on niin hauskaa on se että se mainos näytettiin joulukuussa 1996, mä en ollut edes kaksi vuotias ja mä muistan sen yhä. No isä sitten sanos että Teemu Selänne on tehnyt maito mainoksen, nii eiks ollut pakko ettii sen netist? Jepp, ja nyt ymmärrän miksi juon maitoa, siis mä oon nähny tämänkin mainoksen kun olin pieni, mä en vaan silloin tiennyt että se jääkiekkoilija on Teemu SELÄNNE.


Svenska: Vi talade med pappa om reklamer. Jag berättade att min favorit reklam är en Vicks reklam var de spelar ishockey. Pappa var den enda som kom ihåg den reklmane, hittade den också på YouTube och det roliga med det var ju att reklamen har visats i teven december 1996, jag har inte ens varit två år och jag  kommer ännu ihåg den. Sen berättade pappa att Teemu Selänne har gjort en mjölkreklam, så måstade jag ju söka upp den från YouTube. Jepp, jag förstår nu varför jag dricker mjölk, jag har sett den här reklamen när jag var liten, men jag kunde int då bara koppla att just den ishockey spelaren är Teemu SELÄNNE.

Ei kommentteja: