sunnuntai 25. joulukuuta 2011

the day after....

se tunne kun heräät joka toinen tunti ja lopulta nouset koska sulla on aivan helvetillinen pääsärky ja kello näyttää 07.25! ei ihanne aamu, eikä varsinkaan kun olisi voinut nukkua pidempää. No aamu kului kun katsoin jotain luontodokkaria Luna-miekkavalaasta, ainoa ohjelma joka tulee siihen aikaan aamusta. Oon ollut koko päivä enemmän tai vähemmän koomassa. Hyvin se meni kun olin vaan tapaamassa iso-äitiäni. Nyt sänky näyttää houkuttelevamalta kuin koskaan. Siis joo, oon hengissä postaus :)

sv. Den där känslan när du har vaknat varannan timme och tillslut stiger du upp för att du har värsta huvudvärket från helvete och klockan visar 07.25! inte någon ideal morgon, och inte i alla fall idag när det var möjligt att sova hur länge som helst. Morgonen gick ut på att se en natur dokumentär om späkhuggaren Luna, det enda som kom på teven just då. Hela dagen har jag varit som en zombie, men bra har det gått ändå, för det enda jag gjort är att jag har varit och besökt min farmor. Nu är sängen mer attraktiv än den någonsin varit :) Jo- jag är i liv- inlägg :)

Ei kommentteja: