tiistai 6. joulukuuta 2011

Kun Suomi putos puusta... :)



Itsenäisyyspäivää fiilistellään Ismo Alangolla, Fazerin Sinisellä ja Linnan juhlilla. Odotan nyt että jääkiekkoilijat astuvat kättelyyn. Oon vähän pettynyt siihen ettei itse herra Kapteeni  voinut tulla. No tyydyn sitten Väänäseen :)
Miten ootte viettänyt itsenäisyyspäivää? Katsotteko Linnanjuhlia?



svenska: Jag håller stämningen högt på Finlands nationaldag med Ismo Alanko, Fazers blå och självständighetsbalen. Väntar på att ishockeyspelarna kommer. Jag är lite besviken att självaste herr Kapten kunde komma. No jag får väl nöja mig med Väänänen :)

Hur har ni firat självständighetsdagen? Brukar ni se på självständighetsbalen?

update 19.22:  Väänänen <3 sitten tuli myös joku Mikael Ilmaveivi Granlund, kuka nyt se mahtaa olla? ;) Herra Ilmaveivi oli muuten ainoa jääkiekkopelaajista (kun huomasin) joka tuli ilman avecia... Ihan kun ei Mikael olisi ollut ketään sinne tuotavaks


sv. update 19.22: Väänänen <3 sen kom det också någon Mikael Ilmaveivi Granlund, undrar vem det är ;) Herr Ilmaveivi var annars den enda ishockeyspelaren (som jag märkte) som kom utan avec.... Riktigt som om inte Mikael skulle ha haft någon att föra dit.

1 kommentti:

hannanana kirjoitti...

jag sku nog ha kunna vari granlunds avec :DDDDD men såklart glömd han ju o fråga..