perjantai 27. tammikuuta 2012

pinnallinen heikkous osa 1

minulla on pinnallisia heikkouksia. Ensimmäinen niistä on vihreät/siniset silmät. Oikeest, mietin tässä hetki sitten että noin 90% mun kaikista tuntemistani kaverilla on  joko vihreät tai siniset silmät. Tietenkin piste ii:n päällä on se että noin 75% mun suvusta ovat sini tai vihreäsilmäisiä. Ymmärrättekö miksi mäkin haluan vihreät silmät? Se on niin vääryyttä että mulla on ihan ruskeat silmät, vaikka niillä joilla ei oo ruskeet silmät haluaisi  ruskeet.  Tietenkin rakastan niitä jne, mutta kun isällä ja siskolla on vihreetä niiden ruskeissa silmissä ja äidillä on vihreät silmät, vääryyttä. Tietenkin tämä heikkous on johtanut siihen että ihastun vihreihin ja sinisiin silmiin heti kun näen ne. Tässä oli eka osa, viimeisessä osassa kerään kaikki nämä "tulevan miehen vaatimukset" yhteen postaukseen.
Jag har ytliga svagheter. Första av dem är gröna/blåa ögon. Påriktigt, jag tänkte på det för en stund sedan att 90% av mina kaverin/vänner har endera blåa eller gröna ögon. Och pricken på i så har 75% av släkten blåa eller gröna ögon. Förstår ni varför jag vill ha gröna ögon? Det är så fel att jag har bruna ögon, fast de som inte har skulle vilja gärna ha bruna. Självklart älskar jag dem osv, men pappa och syrran har grönt i sina bruna ögon och mamam har gröna ögon, det är så fel. Självklart har den här svagheten lett till det att jag "faller" för gröna och blåa ögon direkt när jag ser dem. Det här var första delen, i sista delen så samlar jag upp alla de här "kraven på min blivande man" till ett inlägg. 

Ei kommentteja: