maanantai 23. tammikuuta 2012

mielipiteesi?

Koska olen ala-ikäinen, ja sen takia en saanut äänestää, niin en ota kantaakaan vaalitulokseen. Tai ainoa asia mitä mä siitä sanon on se että olis voinut mennä huonomminkin.
Mutt nyt toiseen asiaan, arvatkaa mistä siskoni ja minä puhuimme eilen varmaankin vartin? Mikael Granlundin huulesta. Joo, ei meillä oo helppoo. Tultiin siihen loppu tulokseen että toivoimme ettei hänen veljellään oo samanlainen. Tiedetään, kovin pinnallista, mutta siitä riitti ainakin puheenaihetta vartiksi. Illalla puhuimme siitä isän kanssa. Kun sisko sanoi että mun tuleva mies on jääkiekkoilija niin isä tokaisi että kotiin ei tuoda jos asepalvelus on suorittamatta. Mulle se on itsestäänselvyys että mun tulevalla miehellä on suoritettu asepalvelus. Siskon oli ihan pakko mainita myöskin Mikael Granlundin huulen ja isä vaan tokaisi siihen "Ville Peltonenkin näyttää aika rajulta kun hänellä ei oo "hampaita" suussaan" Näin meillä, teillä?
Ps. En voi uskoa kuinka vaikeeta se on kirjoittaa Mikael Granlundin nimeä, oon kirjoittanut sen kaikilla tavoilla väärin :)



sv. För att jag är underårig och för det kunde jag inte rösta, så tänker jag inte ta upp det desto mera. Jag kan bara säga det att värre sku det kunna varit.
Men till en helt annan sak, gissa vad jag och min syster talade om i en kvart? Mikael Granlunds läpp. Jo, det är inte lätt. Vi kom till den slutsatsen att vi hoppades att inte hans bror har en likadan.  Vi vet, mycket ytligt, men i alla fall hade vi någonting att tala om i en kvart. På kvällen talade vi om det här med pappa. När syrran sa att min blivande man är en ishockeyspelare så sa pappa att tro inte att du hämtar han hem om inte han har utför värnplikten. Jag har alltid haft den som en självklarhet att min blivande man ska ha utfört värnplikten. Syrran skulle rikit måsta nämna att vi hade talat om Mikael Gralunds läpp och pappa utbrast bara " Nog ser Ville Peltonen ganska häftig ut när han inte har sina "tänder" i hans mun" Så här hemma hos oss, hur är det hos er?
Ps. Kan inte förstå hur svårt det ska vara att skriva Mikael Granlunds namn, har skrivit det på alla möjliga sätt fel :)

Ei kommentteja: