sunnuntai 8. tammikuuta 2012

miksi?

miksi oon niin hemmetin tyhmä että oon jättänyt yrittäjyyskurssin ainoan työn ihan viime tippaan, enkä edes oo vielä aloittanut, eikä edes näytä siltä että aloittaisin tänään. Helvetti. Huomio! Meillä on ollut koko syksy aikaa tehdä tää projekti. Mutta, ei, liian vaikeeta.... Ja sitten ku pitäis thedä semmonen power point. Mä niin vihaan niitä. Mulla on aina tylsä musta-valkonen esitelmä.... Lukio, y r u so hard on me?

sv. varför ska jag vara så jävla dum att jag har inte ännu heller gjort företagssamhets kursens ända projekt färdigt. Nej, har inte börjar ännu, och det ser ju ut som om jag inte kommer att börja med det heller idag. helvete! OBS! vi har ju bara haft hela hösten på att göra arbete. men nej, det är bara för svårt.... Och sedan ska man göra  en sådan power point. Jag som hatar power points. Mina blir alltid tråkigt svart-vita.... Gymnasiet, y r u so hard on me?

Ei kommentteja: