torstai 1. syyskuuta 2011

Antibiootti

Menin tänään lääkäriin sen jälkeen kun olin ollut terveydenhoitajalla. Mulla oli aika kello kakskyt yli kaks, arvaa kuka pääsi lääkäriin kymmentä yli kolme? No tutkimuksiin ja huomenna vielä laboratorioon. CPR arvot tutkitaan myöskin huomenna. Ja eka kerta ikinä kun lääkäri on ollut hyvän näköinen. Hän on myöskin eka lääkäri joka on ikinä piirtänyt musteella jalkaani. Ihan perus. No lauantaina Tampereelle ja nyt pitää raahata antibioottejakin mukaan.. Pitää muutenn vielä miettiä mitä kaikkee otan mukaan, koska en halua mitään kauheen paljoo mukaan. No se on huomisen kriisi ;)

For idag till läkaren efter att jag hade varit hos skolhälsovårdaren. Jag hade tid tjugo överf två, men slapp int först tio över tre. De tog CPR prov och imorgon morgon  ska jag pånytt på CPR.   Men första gången, ever, så var det en snygg läkare. Och första gången så vad det också en läkare som ritade med bläck på miig. Helt normalt. På lördagen måste man då släpa med sig antibioter till Tammerfors. Måste annors börja tänka på vad allt jag ska ta med mig, för inte orkar man ju ens släpa någå mycket med sig.  Men det är då morgondagens kris ;)
vähän tält se lääkäri näytii (Alexander Skarsgård^^)
Läkaren såg lite ut som ^^

Ei kommentteja: