maanantai 26. syyskuuta 2011

domino-reaktio

Jos sinä olet se kallio jolle oon koko elämäni rakentanut,
 niin mitä minulle jää käteen kun sinä murrut ja 
jätät mut tänne oman onneni nojaan?
Eikö mulle jää mitään käteen, jos sä jätät mut tänne?
Kuka musta sitten välittää?
Kuka on mun tuki ja turva?
Ei kukaan pysty ikinä korvaamaan sinua.
Joten kerro minulle mitä mä teen?
Auta, älä jätä minua yksin. 
Tarvitsen sinua enemmän kun kukaan ikinä tulee tarvitsemaan.
Vai teetkö minusta vahvan juuri ennen kun jätät mut? 
Oonko sitten valmis kun aika tulee ja sinua ei enää oo?
Vai oonko vahva sitten kun selviydyn tästä yksin?
Kertoisit jotakin niin kaikki olisi hyvin.
Älä vaikene.
Huuda ja lyö,
jotta kiinnitän huomioni sinuun.
Jotta ymmärrän mitä tarkoitat. 
En tiedä haluanko olla täällä, 
jos ei sinua ole.
Näinkö murrumme?
Olemme kun palapeli, 
jos osa puuttuu, 
se ei ole täydellinen. 
Tekisin mitä vaan,
että olisi mahdollista että lupaat ettet ikinä jätä mua. 
Rakastan sinua <3

Ei kommentteja: