lauantai 19. maaliskuuta 2011

toive lista :D

tää on  nyt niin että neljäs kesäkuuta valmistun peruskoulusta. Tähän tarkoittaa että kaikilla (suurinosalla) tytöillä on mekot päällä. En ikinä ole ollut mikään mekko tyttö enkä tule kyllä ikinä olemaan, mutta olen nyt viimeiset päivät selannut H&M:n nettisivuja, vaan todettaakseni että on kyllä liian vähän mekkoja jotka sopisivat minulle. En voi käyttää maksimekkoja koska olen lyhyt ja mini mekkoja en käytä koska siellä tulee olemaan mun kavereiden vanhemmat ja muita ihmisiä. Joten olen löytänyt jotain kaksi mahdollista mekkoa, mutta yks on ihan suosikki. Tumman sininen. Eikä maksa kun kympin. I like it! 

 
nämä haluaisin, siis sen tumman sinisen mekon 9,90, luonnonvalkiosen paidan 9,90 Boheimian Deluxe-mallistosa, pilootit täll kerrall mustat/hopeat 4,90 ja mustat pitsi ballerinat 12,90, kaikki H&M:ltä. Joten nyt on vaan pakko päästä H&M:ään :D

Ei kommentteja: