sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

the most weird movie ever made...

on vaan pakko olla Twilight. Se on kauhean huono, ja joo oon perässä, mutta harvemmin menen kattoo jotain massa elokuvaa joten kun se nyt tulee Nelosella, niin pitihän sitä vähän chekata. Yksi juttu, miski ne kaikki ovat kauhean kalpeita? Ooks ihan kaikki vampyyreit tai mitä?

No mutta ainakin, tänään olisi pitänyt lukea sitä kirjaa joka pitäisi olle huomenna valmis. vain kaksi sataa sivuu jäljellä. Oops, no mutta ei voi mitään. Pakko kai se on vaan tehdä taidolla eikä tiedolla. Ei edes netistä löydy mitään joka voisi auttaa vähäsen. Voi helvettiä, just mun tuuria.
Taapasin muuten tänään mun kaverin joka on ollut kipeenä, joten oli paljon puhuttavaa. Mitä muuta. Puhuttiin mun huonosta karmasta ja siitä että miksi kaikki luulee että pitää mennä lukioon. Mun kaverillani on täystyö kertoa kaikille ettei mene lukioon.

Ei kommentteja: