sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Tarpeeksi suomalainen???

Katson nyt jotain ruotsalaista elokuvaa, ihan ajan kuluksi. Siellä on nyt kesä, vihreitä peltoja ja sumua ja aurinko joka ei ikinä laske. Tahtoo!

No ei tänään nyt mitään paljon oo tapahtunut. Oon ollut tänään ihan hukassa, koska mulla ei oo mitään kello ja sitt kun ne ovat siirtyneet tunnin eteenpäin. tuntuu ihan siltä että on menehttänyt tunnin. No ainakin olen ihan hukassa.

Oon printtanut monta sivua tulevasta kielimatkastani. Siinä oli semmoinen juttu että voi tuoda tuliaisia Suomesta isäntäperheelle. Nyt vaan mietin mikä on semmoinen supisuomalainen juttu joka on niin ilmiselvä suomalainen että tyhmäkin sen ymmärtää että oon Suomesta. Ooks mitään ehdotksia?

1 kommentti:

Velma kirjoitti...

Marimekkoa, muumijuttuja, jotain ruokaa?