keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

postauuus! :D

Ooks mä joskus kertonut että olen aika-pessimisti. Luulen että aika kuluu ihan nopeasti. Nytkin luulen että myöhästyn bussista, joka starttaa keskustasta noin puolelta ja kello on nyt 17.11. Luulen etten ehdi, vaikka tiedän hyvin että bussi on vasta mun pysäkillä noin varttia vaille. Joskus olen ollut siellä noin viideltä ja se kuljettaja joka mut hakee on starttannut kotoolta silloin ja mä seison jo pysäkillä. No joo, on tääkin tapa elää.
Miten muuten? Ihan slow motion päivä. Kerron parista jutusta vielä tänään sitten kun pääsen kotiin jos en nukahda heti kun tulen ovesta sisään. Nyt oon taas aika pessimisti vaikka tiedän että aikaa on. "Nopeasti tämä postaus loppuun ja sitten on PAKKO! mennä" No aloitin tämän postauksen 17.11, kello on nyt 17.15...

Pessimisti kuittaa :)

Ei kommentteja: