keskiviikko 5. tammikuuta 2011

itsekuri hakusessa???

Vuosi vaihtui ja lupauksia tehtiin. Yksi niistä oli varmaankin mennä kuntosalille. Mä en tee uuden vuoden luapuksia koska mun mielest yht hyvin voi tehdä niitä lupauksia keskellä vuottakin. No, mutta takas kuntosali-aiheeseen. Haluaisin liittyä koska haluan lihaksia. Rakastan sitä kun mulla näkyy lihaksia, varsinkin mun pohjelihas on mun ylpeyden aihe(vähän liioitelua).
No mutta yritän kohentaa kuntoani kotonakin. Kun koulu alkaa (perjantaina) siitä tulee taas helpompi. Mä elän melkein aikatauluissa. En voi sille mitään. En seuraa niitä orjallisesti, koska en välitä jos en pidä aikataulusta kiinni, mutta mulle sen onn helpompaa elää niin.
Taas eksyttiin aiheesta. No mutta mä on ainakin todennut että minulla on maailman huonoin itsekuri. Siksi en ikinä kiellä itseltäni mitään jota tekee mieli. Se on paljon helpompaa kun antaa tehdä mieli eikä kiellä, koska kaikkihan tietää että se mikä on kielletty on aina parempi.
(anteeksi sekava postaus:))

Ei kommentteja: