torstai 13. tammikuuta 2011

hermostunut, vähäsen

Tänään oli hammaslääkärissä, en kyllä tiedä miksi. Sain kyllä kauheat kehut siitä kuinka täydellinen purenta minulla on, täydelliset hampaat. Tää juttu siirtyi meidän ruokapöydän puheenaiheeksi. Vanhempani sanoivat että mull on samat geenit kun mun serkulla C:llä ja mun tädillä M:llä. Ja joo, kyllä se on niin. Turhaa tietoa, tiedän.

Huomenna on se päivä jona meidän paska versio Kalevalan Sammon tarinasta näytetään. Kuolen. vaikka olenkin vaan kertoja, mutta jänitän muiden edestä.

Aijo siihen otsikkoon. Oon hermostunut koska joskus lähi tulevaisuudessa menen leikkauskseen. Mulla on puhkeattomat kulmahampaat ja ne ovat mun etuhampaiden "alla". Joudun leikkaamaan ne ettei ne "syö" mun etu hampaiden juuria. Ja sitten lääkäri on vaan puhunut puudutuksesta. Helvetti mä en halua olla hereillä....

Ei kommentteja: