maanantai 21. marraskuuta 2011

Liikaa...


Liikaa, vain vähän liikaa mä sieniä napostelen
liikaa, vain vähän liikaa mä rauhoitun pillerien kanssa
joka yö kun liikaa minä rakastun
- Ismo Alanko Taiteilijaelämää

Voin kertoa yhen asian mikä myöski on liikaa, vaikka ei positiivisesti kuten rauhottavia pilllereitä. Lukion töitä, on aivan liikaa. Nytki mulla on alle vuororkaus aikaa saada suomenkieless työ (olettomattomasta) harrastuksestani valmiiksi. Viisi sivua. Sitten ruotsinkielessä mun pitäis kirjoittaa joku aine siitä miksi kristilliset nuoret pitäytyvät seksistä. Sitten on vielä yks haastattelu ja kirja estielmä tekemättä. Aah, kuinka mä tätä rakastan. Odotan jo innolla sitä seuraavaa jaksoa jossa minulla on 19 tuntia/ viikko ja nykyään minulla on 38/viikko. Moi vaa elämä. 

Ei kommentteja: