keskiviikko 30. marraskuuta 2011

ihanaa

melkein refleksi kirjoittaa ton ihanan jälkeen Leijonat.

no siis tänään vaihtui jakso ja oon jopa tyytyväinen mun todistukseen. Muuten tuutte ällistymään kun näätte kuinka vähän tunteja minulla on viikossa :)
Ja muuten mut ja pari kaverii haastateltiin yhteen lehteen, ei kiva kun aivot eivät yhtään toimi kello kymmeneltä

Svenska: Idag så böt det period och jag är till och med nöjd med mitt betyg. Ni kommer att få sådan chock när jag visar åt er hur några lektioner jag ahr i veckan :)
Och annars så blev jag och några kaverin interjuvade till en tidning, inte alls roligt när inte hjärnan fungerar klockan tio på morgonen.

(ps. har hört feedback av det att jag skriver på svenska, frågan är, ska jag fortsätta?)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Joo du ska fortsätta :D Haha, visst e de ju bra för mej att läsa finska också, men de e lättare på svenska ;)