sunnuntai 16. lokakuuta 2011

siis joo

eilen mentiin kaverin kaa Turkuun vähän niinkun viettämään hän synttäreitä. Mentiin 10.15 bussilla ja ajateltiin että tullaan takas joko 17.25 tai 18.45 bussilla. No missattiin 17.25 ja silloin ajateltiin että mennään sitten sill 18.45. Wrong! Seuraava bussi meni vasta 20.55 joten oltiin eilen kaverin kaa kotona vasta 22. No vietettiin sitten aikaa katselemassa Turun miehiä, sanoin että valikoima on huonontunut, kaveri sanos ett se on sen takia kun oon, kuulema, tuijottanut liikaa Mikko Koivu & co:ta :)
Ja kaiken lisäks noin puolisen tuntia ennenkun meijän bussi tuli, eiks mun naapurin bussikuski ajannut vaan ohi ja jätti meijät Turkuun. Oli vähän vitutus fiilis.
Oikeest mull ei olis aikaa kirjoittaa yhtikäs mitään koska mun pitäis tehdä kuvamataidon työn, mutta ku mun ryhmäläiset ottivat jo ne hienot japanilaiset maalaukset. No nopeet syö hitaaat ja nyt oon pulassa. Mulla on muuten terveystiedon työ vielä lähettämättä, mutta onneksi mulla on tänään kaverin kanssa läksyjen teko tapaaminen. Katotaan jos selviydytään :)

2 kommenttia:

Ida kirjoitti...

mä haluun läksyjentekotapaamisia o.o ei meillä vaan tuollasia harrasteta :(

Anonyymi kirjoitti...

Sv; Mm ja förstår :/ Men du ska va glad att du ha fått finskan "gratis"! :p