lauantai 22. lokakuuta 2011

jos sull olis seitsemän päivää elin aikaa jäljellä, mitä tekisit?


  • kirjoittaisin puhtaaksi yhden tekstin.
  • kirjoittaisin viisi kirjettä, E:lle, M:lle, C:lle, L:lle ja isoäidilleni. 
  • Laittaisin kaiken järjestykseen.
  • Antaisin lapun siskolle, missä olisi kaikki mun salasanat, jotta hän pääsisi poistamaan kaikki tilit.
  • Kertoisin kaikille kuinka paljon mä niitä rakastan. 
  • ottaisin vapaata koulusta.
  • Siirtäisin kaikki mun rahat mun kummityttärelleni. 
  • kirjoittaisin kaikki mun unelmat alas, ehkä joku vihdoinkin ymmärtäisi minua. 
  • viimeisenä päivänä kertoisin vanhemilleni kuinka paljon niitä rakastan ja antaisin kaikki mun päiväkirjat niille, että nekin tajuisi kuka mä oikeasti olen. 
  • antaisin mun Inari valokuva kokoelmani M:lle. 
En keksi muuta, tai joo, halusin että mun  hautajaisissa soitetaan Bon Jovin Bed of Roses. 

Ei kommentteja: