lauantai 29. lokakuuta 2011

kyll sä tiedät...

tunnet mut hyvin, tiedät että kannan kaunaa, tiedät hyvin mitä se tässä tapauksessa tarkoittaa. nyt alkaa se vaihe elämässäni, joka olisi voinut alkaa jo kauan sitten, siis mä pyyhin sut pois. aloitan alusta. en tarvitse sua. mutta niin paljon kunnioitusta mulla on sua kohtaa että kaikesta mistä olet koskaan avautunut minulle pysyy salaisuutena, sen lupasimme. mutta nyt on aika sanoa hyvästit. oli hauskaa, ehkä tavataan ens elämässä, moikataan kun kävellään kadulla vastaan. äläkä yritä puhua musta paskaa tiedän että tahdot, mutta kuulen siitä kyllä joskus, ja sitten voin luvata että kaikesta tulee yhtä helvettiä, eikä mua kaduta. muista oon se ihminen joka ei kaduta mitään, teen ja sanon heti sen minkä tahdon, ei voi mitään. tää riitti, kiitos ja näkemiin.

Ei kommentteja: