tiistai 10. heinäkuuta 2012

lista pukkaa päälle :))

[X] Minulla on silmälasit.
[  ] Olen blondi.
[X] Tiedän ainakin yhden kaimani.
[  ] Tiedän, missä on Kälviä.
[X] Olen kaksikielinen.
[X] Olen riippuvainen netistä.
[ ] Olen riippuvainen huulirasvasta.
[X] Olen riippuvainen.
[  ] Olen ainoa lapsi.
[ ] Minulla on pitkät hiukset.
[X] Minulla on lyhyet hiukset.
[  ] Olen kalju ja karvaton.
[X] Minulla on villakoiria sänkyni alla.
[ ] Asun omassa kämpässä.
[  ] Asun opiskelija-asuntolassa.
[  ] Seurustelen.
[X] Olen ainakin yhden bändin suuri fani.
[  ] Olen lukenut kaikki Harry Potter -kirjat.
[  ] Mielestäni Johnny Depp on ihana.
[  ] Eipäs kun Leonardo DiCaprio on ihana!
[X] Inhoan hernekeittoa.
[X] Syvästi inhoan hernekeittoa.
[X] Inhoan pinaattikeittoa.
[X] Syvästi inhoan pinaattikeittoa.
[  ] Seuraan Kauniita ja rohkeita.
[X] Olen mielestäsi kaunis.
[X] Olen pitkävihainen.
[  ] Olen lahjoittanut rahaa johonkin keräykseen viimeisen kuukauden aikana.
[X] Minulla on oma huone.
[  ] Omistan MicMacin tai Miss Sixtyn vaatteita.
[X] Omistan lökäpöksyt.
[X] Olen rokkari.
[  ] Olen poppari.
[  ] Olen hoppari.
[  ] Olen punkkari.
[  ] Olen hippi.
[ ] Seuraan muotia.
[/] Meikkaan.
[/] Lakkaan kynsiä.
[ ] Olen vm. -87 tai vanhempi.
[X] Minulla on lävistyksiä.
[  ] Minulla on tatuointi.
[X] Pidän Antti Tuiskusta.
[  ] Pidän lapsista.
[  ] Tiedän, mikä minusta tulee isona.
[X] Olin viime kesänä kesätöissä.
[X] Olen käynyt Hartwall-areenalla.
[ ] Asun pääkaupunkiseudulla.
[ ] Olen ratsastanut hevosella.
[  ] Pidän saunomisesta.
[X] Olen käynyt tänään suihkussa.
[/] Olen tyytyväinen nimeeni.
[X] Osaan lasketella lumilaudalla.
[ ] Minulla on ajokortti.
[  ] Poltan.
[  ] Olen absolutisti.
[  ] Vanhempani ovat eronneet.
[/] Kaikki isovanhempani ovat elossa.
[X] Siellä missä asun, on ainakin yksi R-kioski.
[ ] Kaupungissani on vähintään 20 000 asukasta.
[  ] Surffailen jonkun bändin fanisivuilla.
[  ] Kuuntelen nyt musiikkia.
[  ] Olen yksin kotona.
[X] Tunnen ainakin yhden homon.
[X] Olin uutenavuotena selvinpäin.
[ ] Olen käynyt baarissa viimeisen puolen vuoden aikana.
[X] Olen riidellyt viimeisen kuukauden aikana.
[/] Minulla on paljon kavereita.
[X] Olen onnellinen.
[  ] Olen itkenyt viimeisen 24 tunnin aikana.
[/] Tykkään jäätelöstä.
[X] Olen lukiossa.
[  ] Onnennumeroni on 5.
[ ] Olen ollut ihastunut opettajaani.
[  ] Minulla on sininen hiiri.
[  ] Minulla on musta koira.
[  ] En tiedä, onko minulla hiirtä tai koiraa.
[X] En aina jaksa tehdä läksyjäni.
[  ] Todistuksessa minulla oli käytös 10.
[  ] Juon monta litraa päivässä.
[X] Pidän maidosta.
[  ] Olen allerginen eläimille.
[  ] Olen allerginen ruoka-aineille.
[  ] Minun pitäisi olla nyt koulussa.
[  ] Tämä on tyhmä.
[  ] Ulkona on pimeää.
[  ] Pelkään pimeää.
[  ] Jompikumpi vanhemmistani on kuollut.
[X] Meillä ei ole akvaariota.
[  ] Meillä on iso talo.
[X] Asun omakotitalossa.
[ ] Asun kerrostalossa.
[  ] Asun rivitalossa.
[ ] Juon kahvia.
[ ] Pidän kahvista.
[X] Tiedän missä on Ähtäri.
[ ] Olen käynyt Ähtärissä.
[ ] Ähtäri on kiva paikka.
[  ] Asun Ähtärissä.
[  ] Joku tuttuni asuu Ähtärissä.
[  ] Minulla ei ole hölkäsen pöläystäkään missä on Ähtäri.
[X] Meillä on kannettava tietokone.
[X] Ja webkamera!
[X] En osaa käyttää kahvia.
[X] Minulla on ankara kasvatus.
[  ] Minulla on duffelitakki.
[  ] Ei ole kauniimpaa kuin myrskyn jälkeinen sää…
[  ] Elokuvien “The End”-tekstit ärsyttävät.
[  ] Keittiömme kaapissa on hienoja lautasia.
[  ] Minulla on ulkomaalaiset sukujuuret.
[  ] Taulut ovat rumia.
[  ] En ole katsonut ikinä minkään elokuvan lopputekstejä alusta loppuun.
[  ] American Piet ovat hyviä.
[  ] Tämä on pisin tekemäni rastikysely.
[X] Tämä on hölmöin tekemäni rastikysely.
[X] Minulla on digitaalikamera.
[ ] Juon teetä.
[  ] Vihreä tee on parasta.
[  ] Tykkään Sims-peleistä.
[  ] Minulla on Sims2.
[  ] Olen riippuvainen siitä – pelaan joka päivä.
[X] Ostan jatkuvasti kaikkea rojua.
[  ] En ikinä laittaisi jalkaani toppahousuja.
[  ] Minulla on rotta.
[ ] Olen pitänyt rottaa sylissä.
[  ] Rotat ovat inhottavia.
[  ] Minulla on kiire.
[  ] Muut ovat nukkumassa.
[X] Olen aamuvirkku.
[X] Eipäs kun iltavirkku.
[  ] Minusta ei saa kaunista tekemälläkään.
[X] Minua on sanottu kauniiksi.
[  ] Vatsani on kipeä.
[X] En aio mennä tänään kouluun.
[  ] Säälikää mua!
[  ] Minulla on veli ja sisko.
[  ] Olen keskimmäinen lapsi.
[X] Hahaa, mulla on pikkusisko!
[  ] Serkkuja minulla on yli 20.
[X] En tiedä montako pikkuserkkua minulla on.
[X] Mutta sen voin sanoa että paljon.
[  ] Minulla ei ole ystäviä, ei edes kavereita, olen onneton!
[ ] Pidän äidinkielestä.
[ ] Olen hyvä äidinkielessä.
[X] Huomasin tässä jo monta kieliopillista virhettä.
[X] Olen puhunut tänään puhelimessa.
[X] Olen kiva.
[  ] Olen varmasti.
[  ] Äläkä väitä vastaan.

Ei kommentteja: