tiistai 30. elokuuta 2011

valmistautuminen - check!

Oon nyt valmistautunut siihen esitelmään, siis kirjoitin juuri pari sanaa paperille ja ne saavat kelvata esitelmäksi. Kerron kuitenkin kaikkee hauskaa mitä me ollaan siell tehty. Pitää vaan muistaa että kaikki ne ihanat "se tunne kun..." pitää jättää pois, koska jos et ollut siell et tajuu niit. :) No mutt koht on sitten lähtö ylä-asteelle.

Översättning: Nu har jag förberett mig inför min presentation om EF till högstadiet. Jag skrev bara några stödord på ett papper och de får nu duga, för jag komme rju ändå att berätta om hur roligt vi hade oc vad vi gjord. Måsta bara lämna  bort alla interna jokes, jag menar de där ju omöjliga att förstå om du inte var där.  Men snart far jag då till högstadiet :)

1 kommentti:

Hanna kirjoitti...

mohahahaha :DD