sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

keskiviikkona olis lähtö....

Bournemouthiin. Siis oon lähdöss kolmeks viikoks Bournemouthiin. Englantiin.
Eilen kun oli yllätysvierailulla kaverini luona, puhuimme kielimatkastani ja googlasimme Bournemouth jne. En oo ennestään lukenut mitään kaupungista, mutta nyt ainakin selvisi se että siellä on 11 km rantaviiva, surffajia, palmuja, sinistä vettä ja valkoista hiekkaa. Asun myös ihan veden äärellä. Juhliakin siellä on melkein joka ilta ja shoppailu mahdollisuuksia, niin paljon että rahat kyllä palaa. Mainitsinko jo että lähden jo keskiviikkona?  Kaikki muut potevat matka kuumetta mun puolesta, minä en ole vielä tajunnut että lahden sinne. Olen jopa saanut pakattua ja oon ja menossa ryöstämään kaverini käsilaukun.




1 kommentti:

Pajjen kirjoitti...

omgosh! :D Ronjaaa, få igång din resefeber!! :DD Ja e super kade, jag vill med.. xD