maanantai 11. heinäkuuta 2011

ei apua!!

Siis huomasin tänään että on noin kahdeksan päivää jäljellä Suomessa, sitten oon seuraavat kolme viikkoo Bournemouthissa, Englannissa. En oo vielä tajunnut sitä, siis hyvä mä. Tämän tekee vaan paremmaksi sen että äiti lähtee ylihuomenna laivalle töihin viikoksi ja mun pitäis viimeistään huomenna tietää mitkä vaatteet otan mukaan Englantiin niin että hän voi pestä, jos on jotakin pestävää. Siis oon kuseess. Enkä  edes osaa stressata. Muuten mulla on suuri ongelma. Mulla pitäis olla käsilaukku mukanani kun meen sinne, mutta mulla ei oo täydellistä, vaan mun kaverillani E:llä on. (ikuisesti kade, koska minä käskin häntä ostamaan sen). Siis mulla on vaaatimuksia:

  • musta
  • tekonahka/nahka
  • vetoketjut, hopeat
  • monta ulkotaskuu
  • niin iso että siihen mahtuu järkkäri, eikä oo silloin täpötäynnä
  • pitkä hihna ja lyhyet kahvat.
Miten niin nirso :)

Ei kommentteja: