perjantai 11. helmikuuta 2011

päivä 6- mun päivä

minun päiväni tähän asti; heräsin myöhemmin kun tavallista. Menin englannin tunnille ihan paniikissa vaan tietääksen ettei koe kirjoiteta vielä vaan viidennellä tunnilla.toinen tunti oli suomea ja katoimme HÄJYT. Ehdin jo rakastua Samuli Edelmannin näyttelemään Jussiin. Ihana renttu ja sitten elokuva loppuikin niin huonosti. Petyin.
Kolmas/neljäs tunti olin puutöissä, vaikka pitäis olla tietska tunnilla. Puhuimme luokkasormuskesta ja päätin laittaa oman sukunimeni sinne, koska se on on kuitenkin ainoa sormus ikinä johon voisin laittaa sukunimeni. Rakastan sukuniemäni koska mä ja siskoni ollaan kuitenkin viimeiset jolla on meidän sukunimi. Mutta joo, haluan kuitenkin vaihtaa joskus sukunimeni.
No viimeiset tunnit oli helvettiä. Englannin koe meni persilleen ja matematiikassa meillä oli joku sijainen. Jäin kaverin kanssa kylille ja sitten liu´uin kotiin iskän kanssa, syötiin ja lähdettiin kauppaan. Oon sitten kattonut tv:tä. Ei muuta.

Ei kommentteja: