sunnuntai 6. helmikuuta 2011

päivä 1 - minusta

Olen nyt viisitoista vuotias, mutta täytän kuusitoista 24. helmikuuta. Rakastan suomenkieltä, ja vihaan sitä etten pienenä ikinä oppinut puhumaan oikeata suomenkieltä, niin mun suomenkieli onttuu. Muuten puhun "stadin" slangia, koska isäni puhuu sitä, eikä kukaan ymmärrä miksi, koska hän ei ole Hesasta.
Menen lukioon syksyllä ja sen  jälkeen olen ajatellut pitää vapaa vuosi ja ehkä ulkomaille tai armeijaan. Haluaisin poliisiksi, mutta saa nyt nähdä  mitä mä sitt tahdon kolmen vuoden päästä.
Kuuntelen nyt Hassisen Konetta/Ismo Alankoa ja muita "vanhoja" hyviä suomalaisia bändejä.
Mut tunnetaan koulussa siitä että minulla on omat näkökumat ja mielipiteet. Vaikka oikeastaan olen hyvin paljon isän puolella ja mulla on melkein aina samat mielipiteet kun isällä.

Tää oli siis lyhyesti musta :)

Ei kommentteja: