tiistai 21. kesäkuuta 2011

taivaan isä ja poika oy, rakkautta tänään halvalla myy...

taivaan isä ja poika oy, ratkaisut halvat meiltä löytyy...

Stressi päivä, sanoisi joku joka osaa stressata. Oon sovinnut treffit kaverin kanssa parin minutin päästä, mutta mä en stressaa. Tänään kun heräsin minulla oli tommonen fiilis, että ei helvetti en mä tahdo töihin, mutta menin vaan autopilotille ja hyvin oon pärjännyt kahdeksan tuntia.  Sitten lähdin kotiin heittämään isän tavaroita rakennusmaaltaan ja menin pankkiin ja sitten parturiin. Huomatkaa että tämä tapahtui ajasta 14-14.30. Pääsin kotiin noin puol neljä ja oon ehtinytt vähän siivota ja syöda päivän ensimmäinen ateria, ei hyvä.  Oon myös ehtinyt mitata kuumeeni. Mikä pitäis olla se normi ruumiinlämpö? Mulla näytti 35.87 astetta, ei varmaankaan ihan normi. No mutta oon jo huomiseksi järjestänyut ohjelmaa, tapaan M:n. Kivaa! Nyt meen vielä siivomaan ja sitten meen tapamaan kaveriani, toivottavasti.

Ps. kuinka monta työpäivää voi ihminen tehdä, kahdeksan tunnin työt,  jos nukkuu noin neljä tuntia / yö?

Ei kommentteja: