lauantai 2. huhtikuuta 2011

osa 1/25 kuva minusta + kymmenen faktaa

(nää lasit bonggattiin Seppälästä tänään ja oli pakko kokeilla)
Kymmenen faktaa:
1, Oon ensimmäinen serkuista, äitini puolelta, joka (toivottavasti) pääsee ylioppilaaksi, ja isän puolelta olen kolmas ja toiseksi viimeinen. 
2, minusta tuli kummi tänään, siis mun kummilapseni syntyi <3<3<3
3, mulla on keräys viima, voin saada päähänpinttymän vaikka sormuksista ja nyt minulla on niitä yli kymmenen. Ei hyvä!
4, paras juoma koko maailmassa on, usko tai älä, on maito. Juon sitä noin litran päivässä :D
5, mulla on atooppinen iho ja olen pahoinpidellyt sitä tää talvi... Ei hyvä :(
6, mulla on ollut haaveissani tatuointi siitä asti kun olin kahdeksan vuotias, mutta nyt se on aivan selvä, minkälaisen otan. 
7, mulla ja kaverillani E:llä on yhdistetyt aivot, siis meidän ei siis tarttee puhu, kun toinen jo ymmärtää mistä on kyse. 
8, opin vasta kolmosella juomaan hiilihappoa, vaan koska E pakotti.
9, olen blogien orja, luen jotain 30 blogia päivässä, ja joskus enemmän. Rakastan suomalaisia blogia, mutta vihaan sitä että ne bloggailevat pari kertaa päivässä, kuntaas ruotsalaiset bloggaavat monta kertaa päivässa... En väitä että itse olen parempi.
10, vihaan kaikkia valinnaisaineitani, siis tietokone-oppi(?), kuvamataitoa ja saksaa. 

1 kommentti:

Velma kirjoitti...

Mä taas en tykkää, jos joku tekee useamman postauksen päivässä.... Tulee jotenkin liikaa infoa ja sit jos on itse välillä pois, niin sit on hirvee määrä kiinni otettavaa.

PS. Oftast man säger "tietojenkäsittely" eller något liknande på finska.