perjantai 12. marraskuuta 2010

Odotuksia???

Koska mulla on kauheen paljon aikaa kun olen ollut töissä niin olen miettinyt joitakin odotuksia. Tuo lause meni vähän väärin, mutta ymmärrätte varmaan että minun perheessäni on kauhean paljon odotuksia. Ainakin yksi niistä on että saan hyvän työn. Toisin sanoen paremman kuin minun vanhemmillani on. No mun äiti on kokki ja minun isäni on rakentaja. Ne haluavat minusta asianajan tai politikon.

Toinen odotus on että ennen kun olen kolme kymmentä vuostias mulla pitäisi olla pari skidiä ja olla naimisissa. Kuka oikeasti määrä milloin mun on pakko mennä naimisiin tai pakko hankkia lapsia? Oikeasti en ymmärrä yhtään sitä juttua että miksi mennä naimisiin. Lapsia haluan joko yhden tai kolme, en halua kahta. Mun mielestä se on niin tylsää hankkia kaksi lasta (olen siis ensimmäinen kahdesta lapsesta).

Onko teillä perheessänne odotuksia, vai onko teillä itselläni odotuksia?

Ei kommentteja: